9 Ocak 2011 Pazar

İLK MİM VE ÇOK MUTLUYUM

Arkadaşlar bu benim blog yolculuğumdaki ilk mimim.Sevgili HOBİ DÜNYASI blogunun sahibesi beni mimlemiş.BEnde HOBİ DÜNYASINA çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.
1- Kaç yaşındasınız? 32
2-İsminizin son harfi ne? Y
3-En sevdiğiniz renk?  KIRMIZI
4-Kaç kilosunuz? 55
5-Boyunuz kaç? 1.65
6-Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz? Evimizin en büyük çocuğuyum ama en küçük olmayı çok isterdim
7-En sevdiğiniz şarkı? Zeki mürenden bulamazsın şarkısı çünkü rahmetli babamı hatırlıyorum
8-Sizce sarışın mı esmer mi? Tercihim her zaman esmerden yana
9-Sigara kullanıyor musunuz? hayır kullanananlarada çok kızıyorum
10-Alkol? Hayır
11-Çayı fincanda mı içersiniz?Çay bardağında mı? Çayı çok severim tercihim fincanda
bende bu mimi sevgili arkadaşım ÇATI KATI na  ve PERMAREN arkadaşlarıma gönderiyorum.
HOBİ DÜNYASI nada çok çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

  1. tatlım benimm çok teşekkürler herşeyden evvel ama ama ama ben bu mimi cevaplamıştım:)))))...öptümm...

    YanıtlaSil
  2. İLK MİM hayırlı olsun darısı başıma:)))))yeni katıldım aranıza yani daha acemiyim bloguma beklerim:))

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun mimin ,ben seni mimlerim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun mimin:) Bu arada ewet adım Tümay:) Çok nadir hatta nerdeyse hiç duymadığım için adaş olmamıza sevindim:) Hiç unutmayacağım:)

    YanıtlaSil